اخبار: اطلاعیه مهم واحد تحصیلات تکمیلی دانشگاه

به اطلاع کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد می رساند در بازه امتحانات پایان ترم  امکان صدور فرم کفایت دفاع و یا برگزاری جلسات دفاعیه پایان نامه نخواهد بود.

– یادآور می شود دانشجویانی که قصد دفاع دارند می بایست همواره از یکماه قبل ،  نسخه ای از پایان نامه تایید و امضاء شده توسط اساتید راهنما ، مشاور و مدیر گروه را بهمراه فرم آمادگی دفاع و نیز فرم استعلام سامانه همانندجو (مطابق با اطلاع رسانی قبلی نهایتا تا 30 درصد تشابه قابل قبول خواهد بود) تحویل دفتر تحصیلات تکمیلی جهت صدور فرم کفایت دفاع تحویل نمایند.
-راهنمای تصویری چگونگی دریافت استعلام سامانه همانندجو در سایت دانشگاه رجاء، منوی آموزش، قسمت تحصیلات تکمیلی موجود می باشد.

لازم به ذکر است:

1. دانشجو می بایست هرچه سریعتر با مراجعه به واحد تحصیلات تکمیلی و استعلام نواقصی پرونده آموزشی خود اقدام به رفع نواقص پرونده نماید تا امکان صدور فرم کفایت دفاع برای وی مهیا گردد.

2. دانشجو می بایست با مراجعه به واحد مالی اقدام به تسویه حساب نماید.

3. دانشجو می بایست پس از رفع کامل نواقص پرونده آموزشی و تسویه حساب مالی ، به کارشناس تحصیلات تکمیلی مراجعه و اقدام به دریافت فرم کفایت دفاع  نمایند.

4. حداکثر تاریخ دفاع قبل از پایان نیمسال خواهد بود و در غیراینصورت دانشجو در صورت داشتن سنوات می بایست اقدام به تمدید پایان نامه و پرداخت شهریه نماید.

تذکر مهم: دانشجویان محترم می بایست نگارش پایان نامه خود را براساس فرمت  نگارش دانشگاه رجاء که در سایت دانشگاه، منوی آموزش،قسمت فرم های تحصیلات تکمیلی ارائه شده است تهیه نمایند. برای پایان نامه های خارج از فرمت  و ساختار استاندارد مجوز دفاع صادر نخواهد شد.

با آرزوی موفقیت برای کلیه عزیزان …

Powered by Atroban.ir